Jahopp vad ska man säga förutom välkommen hit

Nu tänkte jag hitta nåt seriöst att göra på min fritid eftersom jag har slutat med exakt allt jag har börjat med. Man kan säga att jag har tappat intresset för många saker helt enkelt så jag tänkte skriva en blogg. En blogg om lite mer seriösa saker från ett tonårsliv, om mobbing, vänner som sviker, två kulturer m.m. vilket innebär att jag tänker ta upp djupare saker på den här bloggen, inte såna ytliga saker som blondinbella,kissie m.fl skriver om.

Jag har gått igenom många saker här i livet, men jag har lärt mig att aldrig klaga. Här kommer du kunna läsa mycket om djupare känslor och tankar så därför tänker jag föredra att vara anonym. Visst vissa dagar är mer glada än andra och då skriver jag det. Men om du inte gillar mina tankar/åsikter så sluta läs istället för att klaga.

Meningen med den här bloggen är att öppna unga tjejers/killars ögon för verkligheten. Typ det här med att kalla folk för hora,bög,slyna m.m när f*n blev det helt okej att kalla varandra såna ord? Isåfall måste jag ha missat det. Men som tjej så vet jag att det sårar även fall man inte menar det. Eller det här med fjortis drickande, varför ska man dricka sig full strula runt bland killar och sen inte minnas något? Då borde man väl satsa på ett seriöst förhållande där man kan känna sig uppskattad och älskad.

Jag kan fortsätta lista de här sakerna men jag vill inte vara en klagoande. Men i den här bloggen tänker jag göra min röst hörd och visa andra att det finns bättre sätt att leva

Hugs and Kisses


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

välkommen :P

2008-09-10 @ 10:26:01
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0