Ensamrätt på ringsignal på mobilen??

Har ni varit med om någon som säger åt dig att byta ringsignal bara för att hon eller hennes kompisar har samma ringsignal?

Det har jag varit med om, men vad får dom att tro att det bara är dom som får ha den ringsignalen? Typ Sony Ericssons vanliga ringsignal, tänk om jag skulle säga åt en gammal gubbe på stan att han måste byta för att jag har samma. Det skulle väl inte vara rätt eller?

Jaja men jag tänker stå på mig är hon så trött på att jag har samma ringsigal så kan hon väl byta. För jag stör mig inte på det så speciellt mycket.

Förresten vad ska ni hitta på idag då? Själv ska jag åka till Göteborg med ett par klasskompisar. Så ni får ha det så trevligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0