Alkohol och svek passar som handen i handsken

Visst stämmer det?
Är det inte pojkvännen som är otrogen med alkohol i kroppen så är det vännen som glömmer bort vem dom verkligen är.
Min såkallade bästa vän har förändrat sig totalt de senaste månaderna, allt började med en viss kompis som hon började umgås med. De började åka till parken varje månad men själv anser jag inte att det är speciellt kul så sen dess har jag skitit i det. Men de här senaste gångerna har det bara ballat ur, förra gången drack hon så mycket så att hon inte mindes nånting efteråt, men hennes andra kompis minns att hon strulade runt med sju olika killar. Samma sak hände gången innnan. Så jag vill bara fråga er vad poängen med att dricka/festa/ha kul är om man bara dricker så mycket så att man glömmer bort det. Nu tycker hon att jag är tråkig och elak bara för att jag undviker såna här fjortisfyllor. Jag anser att det kan va kul ibland men det ska inte gå så överdrivet att man börjar stjäla av folk bara för att få tag på dricka...

Där har ni anledningen till varför jag inte har orkat blogga... Men alla ni herrljunga bor vet ju hur det är. De flesta killar hon har strulat med är ju från herrljunga. Själv orkar jag inte med att byta saliv med varenda kille som ser hyffsat bra ut, istället är jag nöjd med det underbara singellivet jag har.

xoxo // miss missery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0